Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Den finns!!!

Kategori: Träning

Efter ett antal promenader i regn så fick jag äntligen se solen imorse!!!
Vet inte om den kommer vara framme hela dagen men det kändes i alla fall lite lättare att promenera imorse :)

Morgonvikten låg idag på 57,5!!
Benen känns aningen stela idag efter klättringen på ormberget igår och överkroppen ömmar sen mitt axelpass så idag blir det vilodag från gymmet :)

Verkar inte funka att ladda upp bilder så det får bli ett inlägg utan :(

Godmorgon!!

Kommentarer

  • madde säger:

    Hemskt, du väger lika mycket som mig och har bara muskler medans jag bara är tjock!

    2012-06-07 | 14:45:04
  • M säger:

    Haha men herregud inte är du ju tjock!!!

    Du har ju fått barn för ett år sedan, jag födde sista

    barnen för 5 år sedan så jag har haft lite längre tid

    på mig :)

    2012-06-07 | 18:12:02
  • Madde säger:

    Jo det är ju sant, men jag hade kunnat se bättre ut om jag bara haft tid & motivation till att göra något åt det :)

    2012-06-07 | 19:23:40

Kommentera inlägget här: