Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Semestertider

Kategori: Allmänt

Bloggappen i mobilen funkar inte och jag har inte orkat gå in på datorn så det har blivit lite lite inlägg här!!
Men har man semester så har man, kanske även från detta?! ;)
 
Solen har i alla fall visat sig en del denna vecka, mina föräldrar är uppe och lght har satts ut för försäljning nu.
Själv har jag inte lyckats få tag i något boende ännu!!
Lite smått panik men det är fan inte lätt att hitta något som passar, känns lite onödigt att bara ta nåt som man inte trivs med och sen måste vi flytta ytterligare en gång.
Men jag letar med ljus och lykta!!
 
Barnen och jag myser på, Natalie fyller 8år på tisdag så tänkte ha lite fika då och sen kalas på fredag för hennes kompisar.
I onsdags var jag och Tess på färjan, premiär för min del då jag inte tänker gå dit om det är kallt!!
Hade i alla fall skittrevligt och behövde inte frysa ihjäl =)
 
Nu ska jag fortsätta min semester och så fort blogg appen börjar funka kan jag lägga upp bilder igen, har ju alla i mobilen och dom får fel format när jag lägger in dom i datorn och alla blir liggande, kan inte rotera dom heller eller så är jag bara jävligt trög och fattar inte hur jag ska göra :P
 
Tess flickor sov över här från söndag till måndag =)
Sötungar!!
 
 
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: