Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Piteå x 2

Kategori: Allmänt

Igår frågade Erik om jag och barnen ville hänga med till Havsbadet med barnen och bada, inomhus då såklart för vädret var ju lite halvtaskigt! Skitkul var det och barnen var helt lyriska över alla rutchkanor ;) Idag blev det en trip till Piteå igen för att hälsa på morsan som är uppe från Gotland, tog med oss barnen till hennes gamla jobb Sunes och slafsade i oss hamburgare och strips! Min mage var inte glad sen hujja, men gott var det och mätt blev jag!! Perfekt kolhydratsuppladdning för ett armpass på gymmet sen ;) Shit vilket bra pass jag fick till, var helt skakig i armarna sen!! Imorgon blir det löpning när jag kliver upp, frukost på det sen packa grejer för att åka till stranden med mina föräldrar och hunden :) Ska bli toppenväder och det ska bli riktigt mysigt med en heldag där. Så jag ska ta en tidig kväll så jag är pigg imorgon, blev rätt sent igår även för barnen som somnade strax för midnatt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: