Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Näst sista dagen!

Kategori: Allmänt

Ja snart är min 3v långa semester slut, på måndag är det allvar igen och imorgon åker barnen till sin pappa i 3v. Har ju ändå lite lediga dagar här och där dessa veckor så jag hoppas på fint väder då :) Dessutom kommer Syster upp från Sthlm den 10 Aug så har ju även det att se fram emot :) Igår blev jag lite oväntat barnfri! Så jag passade på att gå ut en sväng och träffa lite folk! Hade skitkul trots att det var lite kallt :) Följde med ett gäng på efterfest när dom stängde, fick min söndertrampade tå omplåstrad och fick hemmagjord thaimat istället för nåt flottigt maxmål :p Tog en taxi hem sen runt 5.30 och idag är jag mest lite trött men annars helt okej! Ska tända grillen nu och förbereda middag :)

Kommentarer

  • Nina säger:

    Mmm, jag tycker mig känna igen det där linnet?! Tror att det tillhörde mig en gång i tiden...

    2012-07-22 | 11:01:17
  • M säger:

    Jepp det är ditt, mamma hittade det i förrådet så jag "lånade" det ;)

    2012-07-22 | 13:59:00
  • Madde3 säger:

    fin du är :)

    2012-08-11 | 18:14:56

Kommentera inlägget här: