Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Spinning !!!!

Kategori: Allmänt



Ja herregud!!
Fan vad kul det var, inte alls så tungt som jag minns det och NEJ jag hade inte för lätt på motståndet.
Var sjöblöt i svett när vi klev av cykeln och benen var som spagetti haha...men precis så ska det vara!!!
Är lite sugen på att hoppa på lunchspinningen imorgon oxå :P
Måste bara se så jag hinner dit, ska vara på Komvux kl 10 för att få hjälp med att skicka in mina ansökningar för höstens plugg!!

Killen har fått sin lägenhet idag så han kommer ha fullt upp med att fixa och dona där...kommer ju ge mig en massa tid att träna istället höhö...
Var förbi där tidigare efter träningen och kikade, han hade lite medhjälpare där och dom hade fullt upp med diverse sysslor så vi var bara in på en snabbtitt !

Imorgon e jag såklart ledig, så jäkla skönt!!!
Ska försöka hinna med så mycket som möjligt på under dagen....men kommer säkert sluta med att jag svär över att det är för få timmar på dygnet, i alla fall på ens lediga dagar!!!

Trevlig kväll!!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: