Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fixat lite...

Kategori: Allmänt

Blir lixom lite rastlös när jag bara e hemma, båda barnen har varit hemma idag för Natalie skull till tandläkaren och imorgon är jag ledig från jobbet....el har ju iofs varit det hela veckan då jag vabbat!!
Men nu är Julia på bättringsvägen, ingen feber här på kvällen så peppar peppar så håller den sig borta så hon får va frisk i helgen :)

Medans dom roat sig här hemma har jag fixat upp en kroklist i hallen till deras kläder och lyckats hänga upp en spegel i hallen, med gipsplugg och allt...är sååååå händig ibland ;) Den hänger fan rakt dessutom!!!!! wihoooo

På gymmet blev det ett ryggpass och sen 45min spinning, gav gärnet och svettades såklart som en gris men då har man tagit i oxå ;)
Riktigt skönt!!!
Funderar på lite löpning imorgon och triceps...på lördag blir det ett till spinningpass med "grannen" som oxå skulle gå på det :) Kul!!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/982508/images/2012/pic_187504646.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: