Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fy fan!!

Kategori: Träning

Vad hände med vädret?!
Vart fan kom snön ifrån?!
Vart är plogbilarna?!
Har dom glömt att vi bor på nordpolen?!

Plumsat mig genom 50min promenad med ett humör som på slutet inte var det bästa, snön blåste rakt i ansiktet, såg inte ett skit, svor högt ett par gånger efter vägen och JA jag vet att jag får skylla mig själv som går ut i detta väder, men jag är tjurig ;)

Hade en höjardag igår, som givetvis slutade med att jag satt med choklad i handen, ont i magen efter en stund och somnade på soffan 21.30 haha
Hade i alla fall ätit en rejäl portion middag innan jag gick in på sockret!
Men ibland får man unna sig lite och jag tyckte att gårdagen var en perfekt dag för choklad :)
Back on track idag, därav min tjurighet att ta morgonpromenaden trots Snöstormen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: