Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Full dag igen

Kategori: Träning

Efter utrensning i garderoben åkte vi mot gymmet för ett bic/tric & mage-pass :)
Sen kom Madde hit och jag fick äntligen släpa med henne ut på lite löpning!
Sen om hon tyckte det var lika kul tror jag inte, kände mig rätt elak som skrattade mig genom sista kilometrarna!!
Men jag var full av energi och hon arg som ett bi, kan ju inte låta bli då ;)
5,4 km fick vi ihop idag.

Sen har jag stekt kyckling, kokat broccoli och vägt allt i matlådor så jag vet kcal innehållet :)
Ska försöka ligga på 1800kcal/dag !
Shit alltså vad har jag gett mig in på hahaha ?!!!

Nåja letade fram vågen och startvikten ligger på 61.5kg
Får se vad den slutar på om 4veckor :)
Om jag pallar så länge?!!!

En kass formbild tog jag oxå

Wish me luck :)

Kommentarer

  • Madelene säger:

    klart du klarar det :P

    2012-04-01 | 21:49:32
    Bloggadress: http://madelenelundqvist.blogg.se/
  • Anki säger:

    Ja ja ja man kan ju undra på va du ska väga i slutända är 50 kg det du väntar dig din mål vikt???? du väger ju nog lite som det är .......

    2012-04-03 | 20:26:20

Kommentera inlägget här: