Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Är jag förvånad?!

Kategori: Allmänt

Svar NEJ!!!
Pratar såklart om min jäkla bil, den står nu på verkstad och där blir den kvar till i alla fall måndag då förhoppningsvis reservdelen kommer!!!
Fläktremmen gick sönder på väg hem från våran handling, efter mycket om och men, råd från kompisar osv så körde jag skiten till KL bil där dom ska laga den åt mig.
Som om jag inte hade nog med utgifter denna månad?!

Min snälla chef hämtade mig och barnen från verkstaden, körde oss hem och ska imorgon bitti hämta oss och köra oss till gymmet :)
Tusen tack till dig!!!

Kvällens sena middag blev lime-lax i ugn med broccoli.
Just nu står det en kaka i ugnen som jag hoppas blir lika god som den verkar i receptet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: