Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Äntligen!!!

Kategori: Träning

Det var ju mer än 2veckor sedan jag var och sprang ute nu!
Har mest kört spinning och kortare löppass på bandet men idag fick det vara nog ;)

Fick upp en jäkla fart som jag höll hela rundan, det var bara att bita ihop i backarna, kämpa mot mjölksyran och få upp farten igen :)
Riktigt bra gick det, sprang tom om en flåsande snubbe efter vägen, kändes som att min ben gick som trumpinnar jämfört med hans elefantstamp!!! ;)

Fick ihop 9,2km på 47,38min.
Min app höll mig uppdaterad på distans, tid och hastighet med jämna mellanrum så det blir en liten pepp då i alla fall hag tävlar mot mig själv då.
Man försöker få en bättre km-tid till nästa gång hon ska berätta hastigheten, utmana är ordet och enda sättet att bli bättre, springa fortare, längre och få en bättre kondition!!!

Bara kööööör :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: