Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Äntligen är påsken över!!!

Kategori: Allmänt

Kanske inte vad alla andra tycker men för mig som jobbat fredag, lördag, söndag och idag så är man ganska less och trött efter helgen!!
Får en ledig dag imorgon innan det är dags för jobb igen :)

Blev en prommis imorse och det är nog enda träningen som blir av idag, dels är jag för trött sen har jag sån jäkla träningsvärk i hela överkroppen, känns som varenda muskel från midjan och uppåt fick jobba igår och är öm på ställen där jag knappt visste att man kunde få träningsvärk ;) !!!
Så jag vilar idag!!

Passade på att handla hem 7ton mat efter jobbet, så nu är det välfyllt igen.
Hittade äggvita på dunk och en flaska linfröolja som jag tänkt köpa länge men alltid glömt!!

Tjejerna är hos mig nu denna vecka och just nu hoppas det hopprep här utanför!
Kvällsfika för dom strax :)

Kommentarer

  • Madelene säger:

    äggfluff på äggvita på dunk var ingen höjdare :( jag höll på spy igår hahaha, så de får bli oekonomiskt med vanliga ägg för mig framöver ;P

    2012-04-09 | 20:14:20
    Bloggadress: http://madelenelundqvist.blogg.se/
  • M2 säger:

    Haha allvarligt!!?

    Får testa gör omelett istället då :)

    2012-04-09 | 20:34:29

Kommentera inlägget här: