Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

55min PW

Kategori: Träning

Orkade inte ens sucka imorse när jag såg att det vräkte ner snö ute!
Bara klä på sig, stoppa lurarna i öronen, höja musiken och tänka glada tankar :)

Vaknade 5.30 imorse av jordens huvudvärk!!!
Tror jag drack för lite vätska igår efter att jag sprungit?!
Får fylla på lite nu, har även ätit min gröt, ett ägg och kaffe.
Känns redan bättre :)
Åker till gymmet runt 9 för lite styrke innan spinningen.

Morgonvikten var på 58,9kg.

Kommentarer

  • Madelene säger:

    Jösses, hur bär du dig åt, jag vågar nog inte väga mig ;)

    2012-04-22 | 15:39:41
    Bloggadress: http://madelenelundqvist.blogg.se/
  • Madde säger:

    Jag är tjurig och vill man så kan man :)

    Du oxå gumman!!!!

    2012-04-22 | 17:36:15

Kommentera inlägget här: