Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Städning är inte kuuuuul!!!

Kategori: Allmänt

Usch vad less jag är på att städa....har skrubbat, skurat, torkat och putsat hela dagen i min gamla lght och är ännu inte klar!!
Köket, hallen och V-rummet ska oxå fixas!
Besiktningen är på torsdag så jag har fått ta ledigt imorgon från jobbet för att hinna klart.

Hann i alla fall med ett träningspass imorse och det kändes jävligt bra!
Har inte hunnit träna mycket senaste veckan med flytten, städning och min jäkla fot som jag stukade.
Idag blev det Bröst/Biceps och Mage....kunde inte hålla mej från att testa lite löpning oxå.
22minuter stod jag på bandet, varvade gång med löpning för att inte belasta foten allt för mycket.
Det gick skitbra och känner inte att den svällt upp el gör ont nu på kvällen heller =)

Hämtade mina tjejer idag, åkte till Maxi för lite mathandling...konstigt att man aldrig lyckas handla BARA det man ska ha...det mesta annat slank ner i påsarna oxå, såna där "bra att ha" grejer ;) så det slutade på nästan en tusenlapp i alla fall!
Men nu finns det bra och nyttig mat i kylen, frysen och skafferiet =)

Dagens middag blev Kyckling med champinjoner och ädelsostsås.
Potatis & Palsternacka i ugn och en sallad till det.

 

Nu tänkte jag ta det lugnt i soffan med lite Te och ladda inför morgondagen....Lämna barnen på skola/dagis, till gymmet och sen direkt till lght för att städa klart!
På kvällen väntar hockey i Coop Arena och barnen ska få följa =)

                       

///M

Kommentarer

  • Najalla säger:

    Det där såg ju sjukligt gott ut :)

    2011-10-04 | 08:19:41
    Bloggadress: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här: