Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Snart helg igen =)

Kategori: Allmänt

Veckan har gått jäkligt fort!!!
Kanske för att man haft fullt upp med jobb, barnen,tränat, fixat hemma och städat gamla lght.
Men nu är den besiktad och klar =) ÄNTLIGEN!!!

I tisdags var vi på hockey, el först blev jag och barnen bjudna på kinamat sen åkte vi till Coop Arena.
Barnen tyckte det var skitkul med hockey!! Julia somnade till i sista perioden men när Luleå äntligen gjorde 2 mål så vaknade hon då det blev ett jäkla liv i hallen ;)
Popcorn, dricka och godis lyckades dom charma till sej av Rikard haha...



Igår var Elin och hälsade på....bjöd henne på bullar som jag tagit med från jobbet (vi testade ett nytt bakeoff bröd och personalen fick agera provsmakare :P ) blev såklart över en massa så jag plockade med mej lite hem.

Idag har jag jag jobbat till 16 sen det vanliga......hämat barnen, fixa mat till dom, en proteinshake till mej, hoppade i gymkläderna och åkte till Inpuls.
Rygg och mage blev veckans sista pass...el jag ska träna på lördag oxå, förhoppningsvis blir det en plats ledig på Bodypumpen på morron.
Ska hänga på Anna som ska dit =)
I annat fall blir det löpning på bandet!!



Nu ska jag se klart Idol.


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: