Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Morrrrr

Kategori: Allmänt

Och jag som var rädd för björnar när jag och Erik skulle springa på ormberget haha....någon kunde ju ha varnat mej för mej själv!!
Trampade snett och flög omkull....snyggt Madde :P
Tur att det hände när vi nästan sprungit hela 7,2km spåret!!

Det gick hål på byxorna, knäet skrapades upp och fotknölen blev en golfboll...F*CK!!!



                           

Hur som helst var det jäkligt skönt med en sen löptur!!
Hoppas nu bara att foten blir bra med några dagars vila =)
Måste dessutom leta nya löparbyxor då mina fick sej ett rejält hål....

Imorgon slutar jag 14, ska sen till gamla lght för lite städning och sen mysa med min älskling som fortfarande e hängig!

Godnatt!

///M


Kommentarer


Kommentera inlägget här: