Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

1a gympasset!

Kategori: Allmänt

Tog mej iväg till ett första gympass efter semestern idag.
Axlar, Triceps & Mage fick kämpa lite.
Tjuvstartade igår med en löptur på 45min...var ju tvungen att testa min nya löparjacka som jag köpte
i Cartagena på en sportbutik som hette Decathlon....huuuur mycket snygga kläder som helst, handlade även
ett par nya träningsbyxor 3/4längd...och 2 linnen =)


Jackan


Framsidan på byxorna

                                           
                                             Baksidan...



Hade nog kunnat köpa 10 plagg till men när jag stod där med allt jag provat så hade det ju blivit allt för dyrt!
Fick snällt noggrant välja vilka som skulle följa med =)
Priserna var helt ok oxå...linnena kostade 6 Euro st, jackan 29,90 Euro, byxorna 19,90 Euro...betalade med kortet och då blev det ännu billigare då Euron är lägre än kronan =)

Klockan 16 är det dags för jobb igen....ingen semester kvar nu, bara massa jobbtimmar i  flera månader....fryser redan och det är inte ens vinter!!!! Usch....

Måste dessutom börja packa ihop lght för flytt nästa vecka.....
Säger som barnen: Om jag hade haft ett trollspö så hade jag trollat.... :P


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: