Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Snart helg!!!

Kategori: Allmänt

2 lediga dagar ska bli jävligt skönt!
Bokade bastun tills jag och tjejerna kommer hem imorgon =)

Idag när jag hämtat Natalie och hennes kompis på skolan hamnade jag bakom detta ekipage...



Fick tillslut nästan skänka bort min kvaddade bil, motorn var tydligen trasig och då var inte bilen så mycket värd tyvärr...men en Pitebo offrade sig, gav mej en slant och lastade bilen på ett släp.
Då slapp jag köra den på skroten och inte få en krona!

I veckan har jag fått låna en tjejkompis bil tack och lov...frågan e bara när hon vill ha tillbaka den?!
Hade behövt en bil nästa vecka oxå...Lowe börjar jobba och jag orkar inte åka med skit LLT igen!
Förhoppningsvis har jag hittat en ny bil, mian föräldrar ska kolla på den på lördag och är den lika fin som i annonsen så tar jag den!
Brorsan får åka ner nästa vecka och köra upp den med Nina som passagerare =)
Hon kommer till Sthlm på onsdag och ska sen hit till Luleå för att ta sitt körkort.

Denna hade jag planerat att köpa...om den nu inte blir såld!!!



Nu ska jag se lite Robinson.

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: