Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Helt färdig.....

Kategori: Allmänt

Stackars Julia...hon har varit helt färdig denna helg!!!
Hos läkaren sa dom att det mest troligt är körtelfeber hon har...tyvärr kunde dom inte ta några prover på det ännu då det inte syns först minst 4 dagar efter symptomen.
Men proverna var negativa för halsfluss och med tanke på hennes feber, svällda körtlar och magont så var han ganska säker på det!
Inget som man behandlar heller så det är bara vänta ut =(

Hon är så tjock och svälld i halsen att hon knappt kan prata, hon ser riktigt dålig ut och ligger bara i soffan.
Hela nätterna har jag fått springa fram och tillbaka när hon varit ledsen, ville dricka, leta snutten, gå på toa, ge alvedon m.m
Så jag känner mej halvt död nu oxå!!!

 Stackaren!!!

                                        

Natalie däremot har haft energi till tusen...så trist att hon inte har några kompisar i närheten som hon kunnat leka med.
Men idag fick hon följa med Lowe hem till han och leka med hans lillasyster som är lika gammal som Natalie =)

På fredagkväll spökade hon för mig och Julia :P




Får se om jag måste ta en till VAB-dag med Julia imorgon el om deras pappa kan hämta dom ikväll redan.


///M

Kommentarer

  • Tess säger:

    Huvva, stackars liten:-(. Hon ser så hemskt ynklig ut! Hoppas hon kryar på sig snart:-).



    Det är väl du som har flickorna den 12/11. Nova ska ha kalas då, så är välkomna:-). Kommer dock sicka ut en inbjudan i veckan elr nästa!



    Kram

    2011-10-31 | 10:01:38
    Bloggadress: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: