Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Brrrrrr

Kategori: Allmänt

Det var fan minusgrader imorse när jag skulle ut och springa!!!
Vill inte ha vinter, vill inte att det ska bli kallt, vill inte frysa......vill inte sluta springa ute =(
Ett tag till går det nog bra men det är inte skönt när det blir 10, 15, 20 minusgrader...och snart är dom temperaturerna här igen!!

Det var i alla fall bara att börja springa på en gång så man fick upp värmen, nyvaken som man dessutom var!
Fick ihop 35minuter så jag är nöjd =)
En lååång dusch, kaffe och frukost på det.



Blir bussen till jobbet idag och nu kom jag på varför jag hatar att åka skitbuss.....det går inga bussar när man vill åka buss och det innebär att jag kommer 30min försent till jobbet!!!!!!!!!! Måste dessutom stå och frysa när jag väntar på att dieselhärket ska komma och plocka upp mig, bussbyte inne i stan och där får jag IGEN stå och jävla frysa medans jag väntar 15min på att nästa buss ska komma och köra mig till storheden!!

Ni som gillar att trängas med massa människor, stå ute och frysa, vänta på anslutningsbussar, vara hemma 1h efter att ni slutat fast ni bor 15min från jobbet, passa tidtabeller och fiffla med busskort/pengar
VARSÅGODA åk buss....
Jag vill ha en bil och frakta mig själv, vart jag vill, NÄR jag vill!

Nä lite mer kaffe nu!!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: