Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Bläää....

Kategori: Allmänt

Blev inget bilköp.....dom hade rost på skärmkanterna och det kommer bara bli värre, vet ju hur min gamla bil såg ut och det är INTE snyggt!!
Letar och letar men hittar då fan inget jag kan köpa, känner mej stressad oxå för jag måste ju ha en bil!
F*CK!

Igår kväll satt jag och letade bilar tills ögonen gick i kors och humöret i botten, gick och la mej 22.30!


Middag blev kyckling med champinjoner, ädelostsås, pasta med röd pesto i och grönsaker.

                                   

Barnen somnade i soffan kl 20.15...helt slut =)


 
Blev ingen träning fredag el lördag.....mormor kom och hälsade på igår från Gotland så det hanns inte med och idag tänkte vi fara men inatt vaknade Julia och hade feber och har det ännu så jag kan ju inte släpa med mej stackaren till gymmet då!

Tog tag i städningen av altanen idag så nu är den fixad inför vintern.

Nä nu ska jag ta tag i tvätten och låta blocket vila ett tag!!!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: