Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Måste investera....

Kategori: Allmänt

I nya och varma löparkläder!!
Behöver ett bra underställ, en lager 2 tröja och varma byxor + jacka.

Hittade en massa på TeamSportia och dom hade dessutom kampanj på Crafts ställ!


Lager2 tröja



Varm jacka + byxa...

Ska kolla imorgon på stan när jag ska dit med Anna =)
Är ledig så ska först till Boden för att besikta bilen sen möta henne på stan för lunch och surr, det var ett tag sen nu!!

I måndags blev det en rejäl löptur runt halva Luleå...tog totalt 70min och jävlar vad skönt det var, härligt väder ute dessutom!
Men man blev lite seg mot kvällen och jag skulle jobba så det var bara att bita ihop.

Igår blev det ett Rygg/axelpass på gymmet och idag när jag slutade så bytte jag om till löparkläder och drog iväg när jag kom hem.
Sprang en runda som tog 48min....när jag kom hem och kollade klockan så kändes det bara som jag varit ute i 30-35min men inte det =)
Gick lätt att springa och hade nog orkat längre men de tar vi en annan dag!
Rätt mysigt att springa i mörkret dessutom =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: