Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Låååång helg!!

Kategori: Allmänt

Denna jobbhelg var fan tung alltså, trodde aldrig den skulle ta slut!!
Hade 3 stängningar på rad vilket jag inte har annars, bytte mitt pass på söndag så jag slutade 16 istället för 18.
Blev myskväll med älsklingen, lagade mat, hyrde film och köpte godis =)

Skräckis såklart och den var fan läskig!!!

Paranormal Activity 2



Lite läskigt med såna här filmer för man vet inte om det faktiskt finns Spöken/andar m.m på riktigt!!!
Haha både jag och Lowe skrek till nån gång :P

Blev ingen träning i helgen heller, de hade jag inte orkat så jag tog igen det igår med ett rejält rygg/axelpass!
Smög in lite ben oxå....blev så när jag körde raka + vanliga marklyft, i axelövningen med en kettlebell som jag drar mot hakan så la jag till knäböj på nervägen...fick upp pulsen rejält i andra setet!!!

Idag blir det vila då jag jobbar till 16.30 och det blir så sent om jag och barnen ska åka till gymmet när vi ätit!!
Istället ska vi ta det lugnt och bjuda älsklingen på middag =)


                                 
                                  

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: