Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Homeparty!

Kategori: Allmänt

Jenny hade ordnat ett homeparty ikväll från Living & Room.
Sjukt fina saker och jag ville ju ha ALLT!!!
Men fick nöja mig med 2 saker...





                                              

Köpte ett ljusfat på ben och 2st av de silvriga ljusstakarna för värmeljus  som står på bordet..




Kusin Elin var barnvakt medans jag smet iväg =)

Var på gymmet igår och körde bröst, framsida axlar, triceps och lite mage....jävlar vilken träningsvärk jag har idag!!!
Har märkt att nu när jag har fler vilodagar så är träningsvärken nästan olidlig!
Kanske är bra iofs för så får musklerna vila ordentligt mellan passen och man kan ta i och ta ut sig så jäkla mycket mer när man väl är där =)
Imorgon tänkte jag faktiskt bara köra lite biceps och sen springa på bandet..har inte haft tid att köra någon löpning i veckan tyvärr när barnen är här.

Är långledig nu till på måndag, så jävla skönt det ska bli!!!
Blir att fira med bastu och kanske lite öl/vin imorgon kväll med barnen och <3

Nä nu ska jag kolla på Sverige-Tjeckien på tv!!
2-3 till Tjeckien just nu...grrrrr


                          


///M


Kommentarer


Kommentera inlägget här: