Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Halva veckan har gått

Kategori: Allmänt

Dag nr 6 i rad som jag jobbat nu...återstår bara tors och fredag sen får jag vara ledig 2 hela dagar =) =)

Igår åkte jag och tjejerna till gymmet efter middagen.
Blev rygg, biceps & mage.
Hann inte med biceps förra veckan så nu jäklar tog jag i och det KÄNNS idag kan jag lova, även i ryggen och magen har jag sjuk jäkla träningsvärk!!!
Kvitto på ett lyckat pass med andra ord =)

Så idag skippade jag gymmet och tog en lång löptur istället, har börjat gilla dessa långrundor och speciellt att springa när det är mörkt....skitmysigt!!!



Nästan 54minuter var jag iväg...positivt är ju att jag sprang en runda in mot stan och tillbaka som sist tog 58minuter, kapade tiden med 4minuter idag =) Lovely!!!

Ska försöka hinna med ett intervallpass på bandet oxå innan veckan är slut...så benen får kämpa lite extra och i längden gör det att man orkar springa fortare och längre =)

Ska snöra mig i soffan nu och dricka lite Te...mormor hade med sig Gotländsk Te åt mig när hon var och hälsade på =)



///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: