Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Mot Inpuls....

Kategori: Allmänt

Börjar 11 idag och hade som velat ta en löptur ute men mitt ben är inte på min sida.....
Åker till gymmet istället när jag lämnat barnen och kör kondition på crosstrainern!!
Vet inte hur länge jag måste vänta på att det ska bli bra...känner mej bara frustrerad att det alltid är nåt som ska jävlas!!
Antar att det bara är att kolla med en sjukgymnast för att få veta vad det är och veta vad jag ska göra för att det ska bli bättre...

                               

///M

Kommentarer

  • Jesper säger:

    S*t*n i gatan. Nice.

    Här ligger man ju i lä. ;)

    2011-05-12 | 17:55:18
  • ME&MY säger:

    jag dööööör av avundsjuka,en sån mage är ju rena drömmen! Snyggt jobbat! Trevlig helg!

    2011-05-13 | 16:23:13
    Bloggadress: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: