Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Morrn...

Kategori: Allmänt



En banan slank ner innan jag begav mej ut på morgonlöpning..kl05.20 :P
Väckte barnen innan jag drog iväg men dom tittade bara på mej och sa att jag skulle väcka dom när jag kom tillbaka istället...trötta sötnosar!!
Blev 35min i strålande sol och gårdagens bitterhet över en till skitlön kändes lååångt borta =)

Nu sitter vi och myser framför barntv med frukost och morgonkaffe!
Börjar jobba 8.45.

Vill färga mitt hår och hittade en perfekt färg...men hur fan ska jag veta vilken jag ska köpa för att få till det sådär? har inte råd att färga hos frissan.....

                     

Har ju röd/brunt nu...men vill ju ha det åt det lite rödare hållet.....
Nåja ska klura på det!!

Ha en bra dag!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: