Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Äntligen ny vecka!!

Kategori: Allmänt

Förra veckan kändes som ett enda långt jobbpass!!!
Tidiga mornar och en extra stängning utöver mitt ordinare pass på fredag...men veckan tog äntligen slut!!
Klev upp 7.30 imorse och tog en PW i 60min...varmt och skönt ute dessutom=)

Har fortfarande ont i mitt jävla ben...har försökt läsa vad det kan vara och förmodligen är det en överbelastning i ljumske/höft och då är det vila som gäller...men funderar ändå på att ringa en sjukgymnast för att kolla upp det ordentligt.
Irriterande som fan...vill ju springa =(
Ska testa dagens kondition på crosstrainern och hoppas att det inte gör ont!

Lilla Julia var och handlade igår med Marie och hennes barn...hon kom springandes och ropade mamma!!
Lillgumman...oj vad vi kramades!!!!
Natalie var hos en kompis tyvärr...men ska ju hämta båda två idag så då blir det mer kramkalas =)

Ska ta och göra mej klar för att åka till gymmet nu och sedan blir det suntan en sväng oxå...
Mina nya utemöbler ska monteras ihop idag, fick köpa från jobbet ett vitt cafebord med 2 stolar för en hundralapp...perfekt med min ekonomi ;)

                        


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: