Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sovmorgon!!

Kategori: Allmänt

Blev en rejäl sovmorgon idag....hann inte göra så mycket mer än att kasta i mej lite Keso & nötter sen åka mot gymmet =)

Axlar & Mage + 20min löpning...var på gymmet 1h 40min!!
Har inte sprungit något på hela förra veckan så min fot har fått vila...men idag testade jag lätt löpning och peppar peppar så kändes det helt okej...har inte ont nu på kvällen heller vilket jag haft tidigare =)
Tänkte köra lätt löpning hela veckan, bara kortare sträckor och inte allt för fort....hoppas nu att de funkar!!!

Ja LHF...vad säger man?!
2-0 i matcher och nu tappade dom till 2-2...fan oxå!
Som tur är sänder TV4 resterande matcher så jag kan sitta klistrad vid Tvn =)

Fick något att se fram emot till helgen nu....Utgång med fröken Anna =)
Olivers here we come...fan vad kul att gå ut och dansa!!  Ska bara lokalisera nån lämplig förfest i stan =)

Tjejerna har kommit idag...myspys!!
Nu ska jag se till att dom kommer i säng, imorgon ska vi upp 05.30 och jag ska ta en TIDIG kväll!!!



                                      
                                      

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: