Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Heja Luleå!

Kategori: Allmänt

Nu jäklar får Luleå se till att vinna ikväll så vi går vidare till semi!!!!!!!
Ska i så fall fixa biljett och kolla på plats någon match =)
Som tur är sänder dom kvällens match på tv4 sport så jag ska sitta bänkad!

Nå det blev löpning imorse   8km som tog 45,5min...ställde även bandet på 1% lutning för liiiiite motstånd =)
Natalie ville ju oxå gärna följa till gymmet så jag åkte dit efter middagen och körde Bröst & Triceps...bra jobbat Madde!!!

Dagens lunch...



Äggviteomelett med skinka, ärtor & spenat
Gurka
Kesella
Cashewnötter


Julia får vara hemma imorgon oxå...hon har sån jäkla hosta så jag vågar inte sätta henne på dagis där det kommer vara full rulle hela dagen, hon hostar ju ihjäl sej bara hon leker lite med Natalie här hemma =(
Arbetstimmarna denna vecka blev då 00.00.....tur man får lite från F-kassan i alla fall!

Nä nu ska jag kolla matchen.


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: