Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sommarvärme äntligen!

Kategori: Allmänt

Blev så stressigt att åka till gymmet när vi kom hem kl 17 så vi gjorde middag, satte oss ute på balkongen och njöt av solen istället =)



                        
Middagen blev kokt kyckling, ris och haricot verts..barnen älskar dom!!!

Fixade även lite glass åt tjejerna som efterrätt =)



Imorgon hinner jag inte heller träna då vi ska åka till stan efter maten och kolla på lillebror som ska på bal med sin Sofia =)
Därför kliver jag upp 04.00 och tar en löptur....såg att det skulle vara sol på morron och förutsatt att jag inte är stendöd när klockan ringer ska det bli jäkligt skönt =)
Brukar som vara ovanligt lite folk ute den tiden haha :P

Blir alltså en tidig kväll...ska bara hänga tvätten när den är klar, kolla lite tv och äta mitt kvällsmål sen SOVA!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: