Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Snart avfärd!!

Kategori: Allmänt

Nu närmar det sig...våran Gotlandstrip =)
Städar och packar här hemma för fullt!!

Midsommar var hur underbar som helst, mys med familjen och ett väder som först såg trist ut men det sprack upp och blev kanon!!!
Kom inte i säng förrens närmare 3 tror jag =)











Igår var man lagom mör och det blev att hänga på Björks tills jag vågade sätta mej i bilen.
På kvällen såg jag och syrran "Bad Teacher" på bio...klart sevärd men trodde nog den skulle va bättre.
Somnade 22 igår....jäkligt trött!!

Idag började jag dagen med en löptur....kanske inte var det bästa att ladda med biogodis kvällen före, benen kändes som sirap och fick aldrig till nåt bra tempo tyvärr....men bet ihop och sprang min runda på en klart sämre tid än jag brukar, men jag sprang i alla fall!!! =)

Åkte sen med barnen till Anna & Emilia som bjöd oss på lunch.
Strosade sen runt på stan med syrran, hittade ett par nya gladiatorsandaler på DinSko.
Sen blev det ett gympass på Inpuls...biceps/bröst/mage.

Imorgon ska vi in till stan när vi vaknat, har bokat en klipptid 9.45 och efter det blir det gymmet innan vi åker hem och fixar klart all packning, städa bilen, handla matsäck m.m
På kvällen ska vi till Björks för  lite hårfärgning på mej och mommo...Emmy ska leka frisör ;)

Tisdag morgon åker vi söderut...plockar upp älsklingen i Gävle och sen mot Nynäshamn och färjan över till Gotland =)

Trevlig kväll!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: