Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Regn hela dagen!!

Kategori: Allmänt

Fick börja morgonen med att åka till vallen/Ersnäs för att lämna ett par gummistövlar till Natalie som ska vara där på fritidsläger till på onsdag, regnet har öst ner hela dagen och tanken var att lämna dom efter jag hämtat Julia på dagis men då hade stackaren varit pissblöt om fötterna idag!!

Hade med mej L oxå så vi åkte hem sen, åt frukost och sen drog vi in till stan för att kolla lite kläder =)
Hittade 2par shorts till tjejerna, ett linne till mej och ett par nya solbrillor...pilotisar.

                   

Blev bjuden på lunch på Mat&Prat innan vi åkte till gymmet...

Bröst och biceps blev dagens pass....dessa bröstövningar gjorde vi idag

 

Åkte sen raka vägen till dagis för att hämta lillgumman =)
Bara hon och jag här till på onsdag då Natalie kommer hem.

Efter maten har jag städat och tvättat och nu blir det soffan tills jag ska sova, börjar jobba 7.30 imorgon.
Bara 3 arbetspass kvar nu innan jag får semester!!!!!!!!!

Nästa Tisdag går bilen ner mot Gotland och L ska följa med ner och mysa med oss =)
Fan vad jag längtar!!!

///M




Kommentarer


Kommentera inlägget här: