Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Nöjd!!!

Kategori: Allmänt

Trots att jag blev snorig efter vårruset har det inte stoppat min träning!!
Så länge jag inte känner mej hängig el har ont i halsen är det ingen fara =)

Igår efter jobbet åkte jag till gymmet för ett ryggpass som gick kanon!
På vägen hem fick jag ett jättesug på att dra ut och springa...solen sken och det var VARMT!!
Messade Erik för att kolla om han skulle med på Ormberget...mötte upp han och hans kompis där och sprang 7,5km på 32min !
Riktigt nöjd är jag, trodde inte jag skulle orka hänga på dom men de var inga problem...backarna däremot..ojoj där behöver jag träna, trodde fan jag skulle dö i sista backen!!!

Idag har jag haft en riktig mysmorgon/dag med min fina L =)
Vi åkte till gymmet för ett bröst/triceps/mage pass och jäklar vad vi fick till det bra!!!
Helt slut är jag och klunkar nu en protein/carb -drink...

                      

Dagens middag blir förhoppningsvis kinamat, sjukt sugen på det och mera myyyyys =)

Sen väntar jobb fre, lör, sön.


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: