Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Snart en ledig dag!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Ja jag tror jag överlevt de första 2 dagarna på jobbet, lite stressigare än när jag gick på semester.
Mycket folk på dagarna och många norrmän!!!
Men ett plus är ju att dagarna går lite fortare =)

Idag jobbar jag till 15.30 sen är det gymmet som gäller.
Ska förbi bolaget och köpa en flaska vin till ikväll då vi ska ha kusinträff på Björks med matlagning och kubbspel =)
Imorgon har jag min enda lediga dag denna vecka så förhoppningsvis är det strålande sol så vi kan dra till
stranden och slöa hela dagen!!

Frukost idag...



Naturell Youghurt
Keso
Proteinpulver
1/2 Banan
Blandade naturella nötter




                                                    

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: