Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Idag är det hett!!!

Kategori: Allmänt

Hade planer på att åka till någon badstrand på morron tyvärr var det så mycket moln på himlen...MEN sjukt varmt!!
Det har varit runt 27-28 grader hela dagen =)
Blev en tur till gymmet på dagen.....40min löpning + ett benpass, välkommen träningsvärk!!!

Tog sen med mej tjejerna till stan, parkerade bilen och köpte glass åt dom.


Satte oss först i Norra hamn och svettades lite...



När jag höll på att flyta av trappan av all svett gick vi vidare mot Gultzaudden.



Hittade Lowe och hans kompis där som solade.....det var inte direkt svalare där och vattnet lockade så pass mycket att barnen badade i trosor och jag i mina shorts, som tur var hade jag bikiniöverdel på mej under linnet!



Smet sen upp till syrran och lånade en klänning av henne då jag var helt genomblöt!
Vidare till Kvantum där mitt kort inte hade täckning och kreditkortet inte ville funka...slutade med att hon som satt i kassan fick betala resterande beloppet med SITT kort haha...sen fick jag ringa Lowe och be han föra över pengar från mitt sparkonto så jag kunde ge tillbaka till stackaren.

Nåja nu har barnen ätit middag och vi fick våran efterrätt =)



 Klänningen som jag lånade av syster!

Hoppas nu det är bra väder imorgon så vi kan dra till stranden och mysa heeeela dagen!
På kvällen vankas det grillning i stugan =)

///M



Kommentarer


Kommentera inlägget här: