Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hemma igen!!

Kategori: Allmänt

Ja vi kom hem tillslut....drygt att köra hela vägen upp från Sthlm men det gick ändå bra, barnen var jätteduktiga och vaken hela vägen, kom hem vid midnatt i torsdags.

Igår var det fullt upp igen....åkte till gymmet på morron för ett bröst/biceps/mage-pass, jäkligt skönt att få träna igen!!!
Skyndade oss hem sen, bytte om till badkläder och åkte till storsand för sol & bad =)
Skjutsade barnen till deras farmor på em, svidade om till finare kläder och åkte till Pauline på fest.



        Massa tjejer från Maxi!!





                             

Sen drog vi vidare till färjan...kanonväder hela kvällen och varmt som tusan!!!



 Rikard, Sara, Amanda & Jenny

 Mötte upp kära syster på båten =)

                             

När dom sen stängde så var det nattdopp som stod på listan!!
Jag och syrran åkte ut med bastuflotten i norra hamn, njöt av utsikten och badade som små barn!!



                           



 Me in action!! 

Nå det var en jävligt kul kväll med trevlig sällskap =)

Inte lika pigg idag dock....varmt i lght så när jag väl vågade köra bil så åkte jag till Gultzaudden där Lowe och hans kompisar låg och solade....sjukt skönt med ett svalkande dopp!!!
Hämtade barnen och deras kompis Nova i Smedsbyn så nu är det 3 barn som inte kan sova och klagar på värmen haha....
Jag klagar INTE....hellre varmt än kallt!!!

Kalas imorgon för Natalie....det slutar kl 14 och är det lika varmt åker vi nog direkt till storsand och badar =)

Nu ska jag dö lite i soffan och vänta på att kidsen ska somna!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: