Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Dagarna som varit...

Kategori: Allmänt

Kommer lite bilder i alla fall....orkar inte skriva något långt inlägg =)

 Natalie har fyllt 7år

 Kalas med marängswiss

                                 

 
Nina överraskade familjen och kom hem en sväng =)


Barnen väntar på att igelkotten ska komma och äta upp maten haha...

 Den gömde sej mest!!

 Mysdag på stan!

 
Tjejerna och Nina åt lunch på trappen mitt emot smedjan.



Lillebror kom förbi..

 Och Sofia.....

 Natalie har tagit hål i öronen!





Så duktig var hon!! Inte en min när han sköt =)

Idag har jag börjat dagen med en löptur.
Kring 12 blir det gymmet med <3.
Middag i Boden hos Ankis Mamma & Pappa.
Ida landar kl.17 här i Luleå och ska stanna till nästa vecka....blir en heldag imorgon med middag och kanske utgång på färjan.


///M

Kommentarer

  • ida säger:

    Åh fina bilder! Jag stannar tom till näst-nästa vecka! Åker hem tisdag v 30 :) kommer du o dricker kaffe på björks i em? Tänkte åka in till Luleå efter att jag landat, landar strax innan kl 17. Snart ses vi Hor som helst!! :) puss o kraam

    2011-07-14 | 14:01:09

Kommentera inlägget här: