Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Trött....

Kategori: Allmänt

Även om jag är trött ikväll är det inget mot vad jag var igår kväll!!!
Stiga upp tidigt, knalla runt på Ikea, lasta allt i bilen, lasta allt ur bilen upp till lght, hämta soffbord på Wika möbler,byta om för ett 2h långt gympass...både styrke och 45min kondition ;)
Hungrig som en varg när jag kom hem sen och ögonen såg i kors!

Är i alla fall nöjd med mina inköp....bara det roliga kvar?! skruva ihop allt och hänga upp =)
Bilder på allt kommer när jag fått iordning det...typ till veckan!

Imorgon blir det att stiga upp tidigt så jag hinner träna innan jobbet....tänkte köra axlar, mage och kondition...crosstrainer el löpning får jag se imorgon =)



Kämpar hårt med min mage på gymet....(har aldrig varit nöjd med den!!) 2 graviditeter med både viktuppgång och viktnedgång gör ju sitt...men nu börjar man se lite konturer och en midja =)
Bara bita ihop och köra magövningar och kondition!!!



                        
 
                      OBS!! Varning för den skitiga spegeln :P

Nä nu blir det sängen!!
Godnatt.

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: