Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sovrum

Kategori: Allmänt

Har fixat iordning det nu här på kvällen, bytt ut sängkläderna mot de nya jag köpte på Ikea, bytt till mina täcken och kuddar, fållat och satt upp mina nya gardiner, bytt lampa i fönstret och hängt upp tavlor på barnen =)

Såhär blev det med mina nya säng då såklart! =)  (fulast tapeter tyvärr men dom får bytas ut senare!)



                    



Nå idag blev det gym på morron....axlar och löpning.
Löpningen går bättre och bättre och det är kul när man känner att konditionen blir bättre, man orkar springa både längre och fortare =)
Fick dock världens blodsockerfall på väg hem sen...snurrig, stickningar i fingrarna och kallsvettig...inte kul när man sitter i bilen!!!
Det har hållit i sej hela dagen, har känt mej konstig, kallsvettig och darrig hela dagen...först nu på kvällen jag känner mej bättre.
Tror säkert det beror på för lite kolhydrater/ mat överhuvudtaget och för mycket träning ??! 
Kvällens godispåse gjorde nog sitt hehe 

Nä nu ska jag dricka lite mer Pepsi och kika runt på nätet.

///M
                         

Kommentarer

  • ME&MY säger:

    Vad du fixar och fint blir det!Tips är att bara enkelt rolla över tapeten med önskad färg, måste inte vara spacklat och perfekt! Passar på att önska en trevlig helg!

    2011-03-04 | 16:36:06
    Bloggadress: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: