Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sommar tack!!!

Kategori: Allmänt

Jag är så less på snö nu så jag orkar inte ens titta ut när jag kliver upp!!
Ingen ide för det snöar ändå...eller så är det -25!

Sitter och kollar på bilder från i somras, spanienbilder m.m och jag längtar!!!
Kan det bara bli vår i alla fall så e jag nöjd....sitta ute i solen och grilla korv e ändå rätt najs =)



                     



Brun istället för VIT...mmmm

                           



Detta är ju inte heller fel....men vart fan är då solen!!!!???

Ramlade över en Volbeat låt i helgen och jag blev kär...har nu fyllt Ipoden och Spotify med deras musik!!!
Dom är riktigt jävla bra, tränade igår med dom i öronen...ojoj ;)

Annars har det varit en lugnt helg....Leos på lördag med Tess och Nova.
Myskväll på lördag....



                        

Crazy family =)

Nä i veckan väntar jobb...startar veckan med ett 13-22.15 pass jippie!!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: