Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tidig morgon!

Kategori: Allmänt

Hade tänkt ta en skön sovmorgon till minst 9.00 imorse....men min kropp ville annat!!
Vaknade 6.00 pigg som tusan....försökte somna om i nästan 45min men sen gav jag upp.
Fixade kaffe, satte mej vid datorn och slog på nyhetsmorgon på tvn =)
Fick vänta lite med morgonprommisen då jag var tvungen att köpa nötter och Ica öppnar inte förrens 9.00.

Men nu har jag varit ut....60min, allt kaffe gjorde att jag hade massa energi och kunde inte hålla mej från att springa sista 15min ;)
 



Vanliga frukosten....Naturell lätt-Youghurt, Kesella, Proteinpulver, Keso och nötter.

Kom just på en sak.....va fan ska jag äta för frukost i Spanien?!!!
Dom har ju ingen utav de mejeriprodukterna som jag älskar!!
Ska i alla fall ta med mej proteinpulver så kan man ju dricka drinkar och frukt? el nötter?
Hmmmm.....är ju även jäkligt dåligt med mörkt bröd där!!!

Nu skulle Tess komma på kaffe så måste fixa det =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: