Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Slödag!!

Kategori: Allmänt

Blev en rejäl sovmorgon idag...älsklingen försov sej från jobbet och behövde inte komma in, vi somnade om och vaknade runt 12 =)
Inte gjort ett skit idag, gått runt i mjukiskläder, legat i soffan med tjejerna tills han åkte hem och vi tog bilen till Maxi för att köpa lördagsgodis åt barnen.
Ätit middag...jag åt resterna från gårdagens mat som blev supergod!! Barnen ville ha Bullens korv så det var ju fort fixat =)

MEN....nu börjar mina små myror komma krypandes i kroppen, inte tränat idag (har jordens träningsvärk sen benpasset igår), bara legat hemma och inte aktiverat mej på nåt sätt!
Funderade ett tag på att dra ut och springa...men tvingade mej själv att låta benen vila idag!
Nu då? Vandrar runt här hemma och funderar vad jag ska göra...slagit igång en maskin tvätt tidigare och har nog kollat till den 10ggr senaste timmen för att se när den är klar....målat naglarna, läst bloggar, kollat vädret i Spanien, bäddat sängen, ätit lite godis, vandrat lite till....suck!!!
JA JAG ÄR RASTLÖS!!!!!!!!!!!!!




Mina snyggingar kollar på Lilla Sjöjungfrun =)

Jaaaa nu är tvätten klar!!!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: