Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Lite piggare imorse när jag vaknade...kan bero på att man gick och la sej i normal tid igår!!! =)
Har just ätit frukost och nu sitter jag och myser med tjejenrna innan vi ska åka till dagis/fritids/jobb.



Igår blev det ett rejält rygg/mage pass på gymmet.....körde bla dessa övningar

Breda latsdrag
Smala latsdrag
Hantelrodd
Stående enarmsrodd i cable
Skivstångsrodd

Sen lite magövningar på bänk med viktskiva.
Avslutade med 25min löpning på bandet i hyfsat tempo...sen var jag helt färdig!!
Ska väl utnyttja en vilodag idag...fast det tar emot lite :P

Tänkte åka och umgås lite med syster yster när jag hämtat barnen på dagis, laga nå mat och gå igenom hennes utrensade garderob ;)





///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: