Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Friday!!

Kategori: Allmänt

Tog ledigt idag och ångrar det inte för en sekund!!!
Har myst med Lowe hela dagen, varit på stan, fikat och nu ska vi dra ut och springa en runda innan det blir Tacos =)

Blev en morgonprommis imorse....



På stan hittade jag ett par sjukt snygga kängor, ville fan inte ta av mej dom!!
Precis såna som jag ville ha nu i höst/vinter (hittade först ett par som kostade 1200kr!!!) insåg snabbt att min plånbok INTE kommer ha råd med dom!
Men dessa hade en roligare prislapp =)
Som tur är har jag världens underbaraste pojkvän som påminde mej om att jag snart fyller år och om han köpte skorna åt mej slapp han fundera på vad han skulle köpa ;)
TACK ÄLSKLING!!!!!





I´m in love....with my shoes ;)

Har även beställt en ny höstjacka då jag insåg att jag inte har någon förutom min supervarma vinterjacka!



Sommaren är då fan slut nu här uppe tyvärr...så det är lika att börja förbereda sej på ett halvår av kyla!!

Flytten till Björks närmar sej oxå...både på gott och ont, mina föräldrar flyttar söderut och jag tar över deras lght, kommer bli sjukt tråkigt att inte ha någon familj kvar i Luleå =(
Kommer ju klänga på killen som ett jävla plåster!! ;)
När vi kommer hem från Spanien börjar jag packa och flyttar in runt den 12 sept....hatar att flytta men det är en fin lght och kommer nog trivas bra där ändå =)
Perfekt läge för barnen då det är på markplan med altan och gräsmatta.

Nä nu måste jag åka till S-byn och fixa löpturen!!!




///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: