Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

D-day!!!!!

Kategori: Allmänt

Ja efter 6månaders väntan så har äntligen den 22 Augusti kommit....Ikväll går planet till Arlanda och imorgon bitti 05.50 lyfter 12 st från Fam Andersson till Malaga!!
2 förhoppningsvis härliga och soliga veckor ska tillbringas i Spanien.
Nina och Jacobo kommer med bil imorgon eftermiddag och då är vi alla samlade i Nerja =)

Igår var vi på Björks för att äta Surströmming, jag smakade en gång förra året och fick inte ner skiten!
Men igår satt vi ute och jag lyckades få i mej ett tunnbröd med en file, gräddfil, potatis, rödlök och tomat....sen gick jag över på min tonfiskburk :P
Nästa år kanske det blir 2 ?!
Haha....vad gör man inte för att få i sej lite surfisk ;)



Dagens to do lista!!

- Natalies första skoldag
- Packa väskorna
- Växla pengar
- Handla en stock snus
- Försöka hinna med ett träningspass
- Måste förbi jobbet i ett ärende

Klev upp när Lowe åkte till jobbet, häller just nu i mej kaffe och ska gå och väcka mina tjejer =)
Klockan 18.00 åker vi mot Kallax och 19.30 går planet, möter upp alla på Arlanda och ska ta en första semesteröl och sen sova några timmar.

Soon...Nerja Beach





///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: