Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Snart bär det av!!

Kategori: Allmänt

Shit vad veckan flög iväg!!
Sista jobbdagen imorgon innan jag åker mot V-ås =)

Natalie åkte hem med en kompis efter lekis så jag och Julia åkte till gymmet när jag slutat.
Blev Biceps och 20min intervaller på bandet...har lyckats öka hastigheten på intervallerna sen jag började för några veckor sen...
Då körde jag 13km/h som högst och nu orkar jag 15km/h  
Springa 1min vila 30sek i sammanlagt 20min =)
Men fy faaaan vad jobbigt!!!!
Fick tom beröm från en kille som oxå körde intervaller på bandet brevid =) =)

Nu har jag just ätit 1/4 omelett med avocado och kesella



Efter träning drack jag proteinpulver blandat med rena kolhydrater för att fylla på förråden lite, därav den lite mindre middagen!
Men ska nog hinna med ett kvällsmål senare oxå =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: