Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ny vecka snart...

Kategori: Allmänt

Gårdagens grillning på Björks var riktigt lyckad!!
Gud så gott med grillat!!
Vi var kvar där till 22 tiden innan barnen ville åka hem och sova...tror jag la mej före 23 igår oxå kors i taket!!



Idag var vi som vanligt på gymmet på morron, ben + mage fick kämpa idag =)
Efter lunchen lastade vi in sommartdäcken i bilen och åkte till Björks för att byta...med lite hjälp av lillebror fick vi dom på plats!



Åkte sen hem för att tvätta bilen men vattnet var inte påslaget vid tvättplatsen så jag kunde bara städa insidan....får ta det till veckan istället!
Imorgon börjar en riktig jobbvecka....är bara ledig 1dag fram till fredag den 29e...men då åker jag äntligen till V-ås och hälsar på min kära kusin Ida =)
4 hela dagar att bara få umgås och ha kul...

Nä nu ska jag lägga mej i soffan, kolla tv och njuta av söndagen som är kvar =)


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: