Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Lunch

Kategori: Allmänt

Ställde klockan på 8 imorse och kl 9 var på väg mot gymmet....fan vilket väder! Bara det gjorde ju att man fick massa energi =)
Rygg/Mage stod på schemat och jag fick verkligen till ett toppenpass...har aldrig gillat att träna rygg men nu jäklar!
Med hjälp av dragremmar ökade jag i hantelrodd till 17,5kg hantlarna.....för ca 3mån sen körde jag som tyngst på 12,5kg så det känns jäkligt skoj!
Blev även breda & smala latsdrag och raka marklyft.
3 Magövningar på det och avslutade med 25min på crosstrainern.

Dagens lunch blev....



Lax i ugn med soyagrädde.
Quinoa
Sallad

Tänkte lägga mej en stund i soffan nu innan jag gör mej iordning och ska jobba  13.45-20.15.

Jo just det...
När jag var hos mina föräldrar i helgen så ställde jag mej på deras våg!!!
Sen jag la om kosten och satte igång med konditionsträningen i Januari har jag gått ner 7,5kg !!!
Sånt gör ju en verkligen motiverad att "keep up the good work"  =)

Ha en bra dag!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: