Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Finska grejer!

Kategori: Allmänt

Vi tog oss upp till Happis och hem med säkerheten i behåll =)
Höll fingrarna i styr på Ikea och handlade bara vinglas åt mina föräldrar..Anna shoppade dock lös!



Åkte förbi gallerian i Torneå när vi lastat bilen...lunchdags!!
Gick in på nån mataffär där för att se om det fanns färdiga sallader men icket....dock hittade jag annat som jag bunkrade upp med!!



Kvarg och Fettfri Keso...inte riktigt som keso utan det är bara den där vita osten som är i Keso.
Mycket högre proteininnehåll 18g   mot Keso  11g och inget fett. =)
Perfekt att blanda i youghurten på morron el med Kesella/kvarg för ett perfekt mellanmål!!
Ska nog kolla om vi inte kan ta hem det på jobbet!

Lunchen blev keso och frukt haha..hittade inget som passade våran kost så vi hade en liten picknick inne på gallerian :P



Åkte direkt till gymmet när jag kom hem..bröst/triceps & mage.
Blev dip-ställningen igen och nu klarade jag 6-7st x 3 så det tar sej sakta men säkert!
Armhävningar är en till sak jag ska träna upp...orkar nu 10-12 x 3 men det ska bättras på (riktiga alltså, inte på knä! )

Ikväll blir det soffan + TV och sen tidigt i säng!!
Jobbar 7.45-17 imorgon så sömnen lär behövas!!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: