Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Rullar vidare!!

Kategori: Allmänt

Kanske inte ordagrant men livet rullar i alla fall på som det alltid gjort...närmar sej vintern och måste på jakt efetr en ny vinterjacka, hoppas kanske hitta någon i helgen!!

Imorse tog mitt modga jag över och jag åkte till ormberget för att springa..det är nån pojke på jobbet som skrämde upp mej och sa att det björnar ränner runt där!! Usch...hamig som man är har jag inte riktigt vågat springa där sen dess hahaha...
Tog den gula slinga idag och det enda jag reagerade på efter spåret var en cyklist i korta cykelbyxor, t-shirt, störtkruka och crazy-frog brillor?!! What?!!
Inga björnar =)

Lite bilder på nya inköp till hemmet...


Ny stor blomma som jag hoppas hålla levande några veckor ;)

Nya ljus och ljusstakar som ska matcha gardinerna i V-rummet...



                             

Mina fina orkide som jag planerat om nu äntligen!!!



En dag kvar nu innan man får ledig helg!!
Blir troligen Leos på lördag med barnen, paltmiddag och självklart lite godis ;)

Har fått ihop några träningspass i veckan och om helgen flyter på så blir det totalt...

5 Pass Gym
2 Pass Löpning

Trevlig kväll!!
Nu ska jag se film =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: